HTML

Poker

Mivel nem kell feltétlenül bemutatnunk lapjainkat a győzelemhez, megfelelő körülmények között bármilyen kézzel nyerhetünk.

Utolsó kommentek

  • oranje: Hehe :) Most nekem is sikerült visszajönnöm, sőt el is indultam egy felmenőn :) Remélem nem marad ... (2008.01.13. 14:46) Szopóálarc fel!
  • isteni: Köszi a bíztatást, remélem sikerülni fog! :) A linkeket amiket kértél pedig még ma küldöm majd! Cs... (2008.01.12. 15:52) Szopóálarc fel!
  • oranje: Az már azért elég jó, hogy olyan szinten tolod.Én még a 0,05/0,10 en vagyok, de egyszer csak siker... (2008.01.12. 13:41) Szopóálarc fel!
  • isteni: Jaja, 6,25$ volt. De nekem azért csak ennyi, mert nem nyertem meg az adott leosztást. A győztesne... (2008.01.12. 01:00) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Pokercsalo: Jól látom, hogy 6,25 dodó? Az már valami. Pedig a party-t nem is fosztogattam, hogy ne legyen pénz... (2008.01.11. 23:27) Magic Hand, 100 000-ből az 1!
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

2007.07.16. 12:41 isteni

Csak az a fránya bad beat nem hiányzott a végén

Ismét egy pókeres éjjelnek a küszöbén éreztem magam olyan 11:00 felé, mikor leültem játszani. Ha minden jól megy, olyan 3-ig nem is terveztem az elalvást.

 

A játék lassan indult be. Mindenki az asztalnál feszesen játszott, semmilyen őrölt all-in man nem volt közöttünk. Az első óra egyetlen jelentősebb leosztásában nem voltam benne, de a lényeg az, hogy valaki emelet preflop, egyetlen ember adja. Flop: Ks Th Qd. Az agresszor hív harmad potot, aztán megadás. Turn: Ts. Check, check. River: Qs. Az eddig emelő all-in megy. A másik egy rövid idő után dobja. A srác As Js-t, azaz Royal Flöst mutat. Igaz nekem még sosem volt ilyenem, de tuti hogy nem ez a helyes megjátszás, ahogy a srác tette.

 

AZ első jelentősebb játékom már 100/200-as vakoknál volt. Középső pozícióban osztott 6-os párokat kaptam, limpelek. Végül négyen nézzük a flopot: 2d 6h Ac. Álom, álom, álom. Jobb nem is lehetne. Remélem, hogy páran A x-el nézték a flopot, és most jelentős potot tudok vinni. Előttem check, én is check, check, a button emel ½ potot. Hárman maraduk. Turn: Ad. Álom, álom, álom. Csodás. Nálam full, náluk pedig drillt remélem, amivel már a végsőkig is képesek elmenni. A licit menete check, check, check, a dealer ismét emel 1000-el, ami ismét majdnem a pot fele.A nagyvak all-in megy 2000-ig emelve. Én természetesen megadom, amire az osztó eldobja. Show down: 6d 6s vs. As Qc. A lehető legjobb. Csak az A, vagy a Q segítette volna, de szerencsére a river semleges így sikerül majdnem triplázni.

 

A következő körben A K kapok kézbe, amire hívok 3 nagyvakot. Aki az előző körben az osztó volt, és sok zsetont veszetett all-in megy. Mindenki dob előttem, én viszont tiltre tettem őt, és kérdés nélkül megadtam 1500-as hívását. K K –t mutatott. Hát nem túl jó… Sőt… Gondoltam hogy csak az A, ami segíthet. A board azonban: 3 5 5 2 4 lett, amivel sorom alakult ki. Hihetetlen mázli! De egy kis szerencse sosem árt!

Chipjeim összege így majdnem 20K-ra duzzadt!

 

A döntő asztalnál, végig az átlag körül mozogtam, mikor is pocket 7-eseket kaptam. Már csak 6-an játszottunk, mikor a short stack all-in ment előttem. Sokat hezitáltam, végül is megadtam, ami szerintem utólag visszagondolva hiba. A J-t mutat. Esélyek flop előtt még így is kb. 55-45% nekem. A riverre érkező A azonban mindent elront és nem marad csak 6000 zsetonom. Sok választási lehetőségem nem volt. All-in kellett menni az első adandó alkalommal, és bízni a szerencsében. Ami ismét mellettem állt, hiszen K 9-em nyert A 6 ellen, majd ismét sikerült még egyszer duplázni, de már nem is tudom pontosan mivel. Talán A x lehetett…

 

Aztán jött az utolsó parti a számomra. Szerencsére ekkorra már csak 4-en maradtunk játékban. Lapjaim: Ah Th. Emelek mint osztó 4 nagyvakot. A nagyvak magad. Flop: Tc 5d Ts. Tutinak gondoltam a kezem, így megpróbáltam fékezni. Ő is check. Turn: Qd. Még mindig fékeztem, ő viszont emel 1/3-ad potot. Én all-in megyek. Amit gondolkodás nélkül tart. Shown down során Td Jc-ot mutat. Mindössze három outja maradt a srácnak. A potban volt majd 50K, ami még nagyon sok kört tudtam volna játszani.

A river azonban:

 

Ez van. Elfogyott a szerencse….

 

Szólj hozzá!

Címkék: final table bad beat


A bejegyzés trackback címe:

https://istenipoker.blog.hu/api/trackback/id/tr17118844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása